19 Eylül 2012 Çarşamba

Murat Yıldırım Cem Tv Özel Gündem Programında

Yönetim Kurulu Başkanımız Murat Yıldırım Cem Tv Özel Gündem Programına Katıldı! 29 Mayıs 2010 Cumartesi günü saat:19.00'da Cem Tv İsmail Saçlı ile Özel Gündem Programına Katıldı!Yönetim Kurulu Başkanımız Murat Yıldırım Cem Tv İsmail Saçlı ile Özel Gündem Programına Katıldı!
Hemşerimiz, Hacıbektaş Veli Anadolu Kültür Vâkıfı Datça Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı ve Kumkapı Sarıçubuk81 Spor Kulübü Derneği Başkanı Murat Yıldırım Programda,Datça alevi bektaşi örgütlenme çalışmaları,Hızırşah külliyesi,etkinlikler başta olmak üzere pek çok konuya temas etti.Programa ayrıca Kul Himmet Ozanı ve Dergahı ile ilgili Görümlü Belediye Başkanı Erdoğan Çoban,Kul Himmet Dedesi Ahmet Şahin, Araştırmacı İrfan Çoban katıldılar.
*** Video Görüntüleri ***
 Yönetim Kurulu Başkanımız Murat Yıldırım Cem Tv İsmail Saçlı ile Özel Gündem Programına Katıldı!  İzlemek için lütfen filime tıklayınız...
Başkanımız Murat Yıldırım Cem Tv
Özel Gündem Programına Katıldı!
 Yönetim Kurulu Başkanımız Murat Yıldırım Cem Tv İsmail Saçlı ile Özel Gündem Programına Katıldı!  İzlemek için lütfen filime tıklayınız...
Başkanımız Murat Yıldırım Cem Tv
Özel Gündem Programına Katıldı!
 Yönetim Kurulu Başkanımız Murat Yıldırım Cem Tv İsmail Saçlı ile Özel Gündem Programına Katıldı!  İzlemek için lütfen filime tıklayınız...
Başkanımız Murat Yıldırım Cem Tv
Özel Gündem Prg. Gelen Mesajlar

 Hacıbektaş Veli Anadolu Kültür Vâkıfı Datça Şubemizce
Alevilik Bektaşilik inancı üzerine söyleşi ve cem sohbeti Duyurusu Cem Tv.de!  İzlemek için lütfen filime tıklayınız...
Hacıbektaş Veli Anadolu Kültür Vâkıfı Datça Şubemizce Alevilik Bektaşilik inancı üzerine söyleşi ve cem sohbeti Etkinlik Duyurusu Cem Tv.de!

Hiç yorum yok:

HBVAKV Zeytinli Şubesi Cem Evi'ni ziyaret

  Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Datça Şubesi Cem Evi yönetimi 12.12.2023 Salı günü Balıkesir Edremit Zeytinli Cem Evi'ni  Başkan...