20 Eylül 2021 Pazartesi

KUŞADASI CEMEVİ AÇILDI

 KUŞADASI CEMEVİNE KAVUŞTU 1 EYLÜL 2021





Hacı Bektaşi Veli Anadolu Kültür Vakfı (HBVKV)
tarafından inşaatı tamamlayan ve Kuşadası Belediyesi’nin desteklediği Kuşadası
Cemevi açıldı. Açılışa gelen 43 şube başkanı ve yöneticiye 3 günlük kültürel
eğitim verildi



Hacı Bektaşi Veli Anadolu Kültür Vakfı (HBVKV)
tarafından inşaatı tamamlanan Kuşadası’ndaki Cemevi ibadete açıldı. Açılış
törenini de kapsayan 3 günlük etkinlikte ise katılımcılara kültürel eğitim
verildi. Prof .Dr. Ayhan Yalçınkaya tarafından  organize edilen eğitim
çalışması kapsamında 16 akademisyen katılımcılara Alevilik, kadın-erkek
eşitliği, insan hakları gibi sosyal ve kültürel konularda eğitim verdi.
Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel’in de katıldığı açılış töreninde konuşan
Hacı Bektaşi Veli Anadolu Kültür Vakfı (HBVKV) Genel Başkanı Ercan Geçmez,
açılışta emeği geçen herkese teşekkür etti.




GEÇMEZ
TEŞEKKÜR ETTİ





Geçmez şunları söyledi: “ 1-2-3 Eylül Kuşadası Cemevimizin  açılışı ve
eğitim programımızı büyük bir coşku ile tamamladık.



Bu organizasyonun
gerçekleşmesini sağlayan şube başkanımız Erdal Kılıç başta olmak üzere şube
yönetim kuruluna, Kuşadası Belediye Başkanı Ömer Günel’e, eğitim programının
organizasyonunda her zaman olduğu gibi bu seferde emeğini esirgemeyen Prof.
Dr.Ayhan Yalçınkaya’ya, eğitim programımıza katılıp bizlerle bilgilerini
paylaşan hocalara, yazarlara ve araştırma görevlerine üç gün boyunca
örgütümüzün kahrını çeken Kuşadası şubemiz çalışanlarına, yönetim kurulumuz ve
bütün şubelerimiz adına teşekkür ederiz. Bilim ışığımız olsun” dedi.




1 Eylül tarihinde yapılan açılışa ve sonrasında
gerçekleştirilen eğitim çalışmasına HBVAKV Datça Şubesi Cemevi adına Başkan
Murat Yıldırım ve sayman Erdoğan Akpınar katıldılar








Hiç yorum yok:

HBVAKV Zeytinli Şubesi Cem Evi'ni ziyaret

  Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Datça Şubesi Cem Evi yönetimi 12.12.2023 Salı günü Balıkesir Edremit Zeytinli Cem Evi'ni  Başkan...